PES 2013 Crack indir (Sorunsuz); http://goo.gl/GxFUP Program İndir | Oyun İndir

29 Nisan 2013 Pazartesi

Windows Xp Sp3 Türkçe Format Cd İndir



Bir zamanların en çok kullanılan işletim sistemi Windows Xp hala bir çok kullanıcı tarafından tercih ediliyor. Microsoftun piyasaya sürdüğü son iki işletim sistemi Windows 7 ve Windows 8 yaygınlaşmaya başlasa da windows xp severler işletim sistemlerini değiştirmeme konusunda ısrar ediyor.

Size biraz Sp sürümünün özelliklerinden bahsedelim. Bu sürüm ile oyunlarda ve programlarda yaşadığınız sistem hataları en aza indirgeniyor. Bir başka deyişle uyumlu hale getiriliyor. İşinizi kolaylaştırmaz için Windows Xp Sp3 Format dosyasını yazma kalıbı olarak upload ettik.

Boş bir cd alıp hemen yazabilirsiniz. İçinde bulunan boot özelliği ile hazır olarak format halini alıyor. İşletim sisteminin lisansını etkinleştirmek için rar dosyasında cd key mevcuttur. Bir problem yaşarsanız Legal XP programı ile işletim sisteminizi full hale getirebilirsiniz.



Windows Xp Sp3 Türkçe: Tıkla İndir

Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

TAMindirdik Hakkında
Full güncel program, serialkey, oyun, yazılım ve filmlerin paylaşıldığı blog sayfası.

''Windows Xp Sp3 Türkçe Format Cd İndir'' Bu yazı; 29 Nisan 2013 Pazartesi tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup Unknown tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 6 yorumlu bir konudur.

6 yorum:

Mailinize gelen linkten mail adresinizi onaylamayı unutmayınız!