PES 2013 Crack indir (Sorunsuz); http://goo.gl/GxFUP Program İndir | Oyun İndir

30 Nisan 2013 Salı

The Sims 1 Full Tek Link İndir

Oyun İnceleme

The Sims, Will Wright tarafından tasarlanan, dağıtımı Electronic Arts'ın, yayımlanması Maxis'in önderliğinde piyasaya sürülmüş bir strateji-hayat simülasyonu bilgisayar oyunudur. "Sim" denen sanal insanların SimCity yakınlarında bir banliyöde geçen günlük aktivitelerinin birebir simülasyonudur.

Sistem Gereksinimleri

İşletim sistemi: Windows Vista/XP/2000/98 (Windows 95/NT/ME) İşlemci: 450 MHz Intel® Pentium® II RAM: 128 MB HDD: 3.8 GB Ekran Kartı: 4 MB / 16-bit

Oyun Hileleri

Oyun sırasında (Ctrl)+(Shift)+C tuşlarına birlikte bastıktan sonra çıkan hile ekranında aşağıdaki kodları girin:

klapaucius: $1000 Simoleon
rosebud: $1000 Simoleon (1.1 sürümü için)
water_tool: Evinizi suyla çevrili bir ada yapar
set_hour #: Saati # (1-24) olarak değiştirin
set_speed #: Oyun hızını # (-1000 +1000 arası) olarak ayarlayın
interests: Sim'lerinizin kişilik ve ilgi alanlarını gösterir
autonomy #: Sim'lerin kendi kendilerine nasıl düşüneceklerini # (1-100) ile ayarlayın
grow_grass #: # (1-150) numaralı çimi yetiştirin
map_edit on/off: Haritayı kendiniz yapın (on veya off seçerek)
route_balloons on/off: Temel eğitim açık/kapalı (on veya off)
sweep on/off: Saniyeleri gösterir
tile_info on/off: Karenin bilgisi açık/kapalı
log_mask: Olayları kaydetme
history: Ailenin tarihini basar
edit_char: Karakter yaratma ekranı açar
lot_size #: Arazi büyüklüğünü # yapar
! : En son girilen hileyi tekrarlar
; : Birden fazla hileyi yazarken araya koyun

The Sims 1 Oyun için Görüntüler

;




The Sims 1 Full Tek Link İndir

Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

TAMindirdik Hakkında
Full güncel program, serialkey, oyun, yazılım ve filmlerin paylaşıldığı blog sayfası.

''The Sims 1 Full Tek Link İndir'' Bu yazı; 30 Nisan 2013 Salı tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup Unknown tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 39 yorumlu bir konudur.

39 yorum:

  1. eyvallah adminciğim 19 dkda yüklendi ve 100de 100 çalışıyor teşekkürlerrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  2. hangi linke tıklıyoruz indirmek için

    YanıtlaSil
  3. Hemen indir butonu.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler ne zamandır aradığım bir oyundu sonunda indirdim :)

    YanıtlaSil
  5. bu uygulama Windows 8 için uygun mudur ?

    YanıtlaSil
  6. Abi olur ama uyumluluğu denetle

    YanıtlaSil
  7. ya download klasorunde bilinmeyen bi dosya var nasıl kuracagımı soyler mısınz?

    YanıtlaSil
  8. İndircem de şu linkteki sitede ip adresiniz daha önce indirmiş falan diyo.ben o siteye ilk defa giriyorum ya olmadı bi :((

    YanıtlaSil
  9. Modeminizi Resetleyin

    YanıtlaSil
  10. super calisiyor supersiniz :)

    YanıtlaSil
  11. kaç saatte iniyor bu ??

    YanıtlaSil
  12. Eywallah Kardeş fiber de 10 dk de indi :D

    Tekrar Saol.

    YanıtlaSil
  13. Başta bir hata veriyor E sürücüsü falan diye.Önemsiz evet deyin geçin oyun açılıyor.

    Not: Windows 8 kullanıyorum rahat çalışıyor sorun yok.

    YanıtlaSil
  14. Nasıl kuruluyor yardım edin

    YanıtlaSil
  15. Nasıl kuruluyor yardım edinn

    YanıtlaSil
  16. teşekkürler dostum

    YanıtlaSil
  17. Ben yükledim ama bir sürü dosya ismi çıkıyo hangisinne giricem?

    YanıtlaSil
  18. TşkLer indi hmn
    :)
    Sims 3 üde istiyoruuuzz :)

    YanıtlaSil
  19. Valla 10 dk de iniyo ama yıl olacak 2014 hala 1. versiyonunu oynuyoruz :D :D en güzeli sims 1 ama cidden :)

    YanıtlaSil
  20. ya laptoba indiricem marka casper zarar verirmi lütfen bilgili biri cevap versin

    YanıtlaSil
  21. lütfen cevap verin!! indirdim ama bende windows 8 var ve hangi uygulama ile açıcaksınız diye bişe çıktı hemen altında explerer zengin metin belgesi falan çıktı oyunu kuramadım nolur yardı ediin

    YanıtlaSil
  22. Rardan çıkarttım sonra nasıl kuracağım

    YanıtlaSil
  23. lan nasıl kurulcağını yazzsanızaa !

    YanıtlaSil
  24. Lan mal mısın bilgisyarın markasıyla ne alakası var bilgisayarın yavas sa yukleme kran kartı dusukse yukleme beyin yok mu buraya yazıyonh

    YanıtlaSil
  25. 7 dakkaada ınddıııı :DD saol

    YanıtlaSil
  26. ama paralı nerden indircem yoruma bi linkini atsan yaa

    YanıtlaSil
  27. oyunu indiriyorum inş çalışır emeğe saygı yinede allerine sağlık kardeşim .....

    YanıtlaSil
  28. İndiriom inşallah olur yaa ama sims 3 de isteriz yani :D

    YanıtlaSil
  29. çok güzel çalıştı saol admin :D

    YanıtlaSil
  30. Arkadaslar 2.kez yaziyorum oyunun ilk indirdogimizde boyutu ne kadar? tsk.

    YanıtlaSil
  31. Arkadaslar bir sorum daha var (keske digeriyle beraber sorsaydim)kayit sorunu var mi ornegin ev yaptiniz kaydettiniz sonra cikip tekrar actiniz kayitli oyununuz yok tsk.

    YanıtlaSil
  32. İndirdim Ama Winwar Çıktı Onu Nasıl Yapıcam ??

    YanıtlaSil
  33. Yüklendi giriyorum Could not find The Sims data directory diye bir yazı çıktı ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  34. naslll ındırılıyo bu cok guzel dıyenlerr bı yazsa ya buraya

    YanıtlaSil
  35. ben indiriyorum ama açılmıyo hata veriyo.onar diyorum yol bulunamadı yazıyo

    YanıtlaSil
  36. arkadaslar bende the sims 1 cd si var kendi pc me yüklenirse (cd baya eski) burayada paylaşarım internete koyup sıkıntı olmaz

    YanıtlaSil
  37. YARDIM AÇAMADIM BEN YÜKLEDİM COULDNT FIND SIMS DATA DICTORY GIBI BISEY YAZIYOR ACIL YARDMMM

    YanıtlaSil
  38. 10 sn de indi bakalım olcakmı :D

    YanıtlaSil

Mailinize gelen linkten mail adresinizi onaylamayı unutmayınız!