PES 2013 Crack indir (Sorunsuz); http://goo.gl/GxFUP Program İndir | Oyun İndir

7 Mayıs 2013 Salı

Gta San Andreas Full Tek Link PC indir

Gta San Andreas Oyun Tanıtımı 

Yıllardır oynanılan eskiliğini hala yitirmeyen oyun GTA San Andreas'ı bu yazımızda tek link olarak indirebileceksiniz.

Merhaba arkadaşlar. GTA serisinin beşinci çıkan oyunu GTA San Andreas çoğumuz için vazgeçilmez bir oyun. Serinin en son oyunu GTA 4'ü bilgisayar sistemimiz kaldırmayabiliyor. Ve bizde ona alternatif olan San Andreas oynamak istiyoruz. Fakat doğru dürüst bir indirme linki bulamıyoruz. İnternette Gta San Andreas full indir diye sorgulatınca boş şeyler çıkıyor. Bende iyice araştırdım, yabancı forumlardan San Andreas full indir linkini buldum.

Daha fazla uzatmadan oyun bilgilerini yazayım.

Gta San Andreas sistem gereksinimleri:
İşletim sistemi: Windows XP / Windows Vista
İşlemci: Pentium 3 (1 GHZ ve daha yukarısı)
RAM: 256 MB
Ekran Kartı: 62 MB
Gerekli Boş Alan: 4 GB







Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

TAMindirdik Hakkında
Full güncel program, serialkey, oyun, yazılım ve filmlerin paylaşıldığı blog sayfası.

''Gta San Andreas Full Tek Link PC indir'' Bu yazı; 7 Mayıs 2013 Salı tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup Unknown tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 34 yorumlu bir konudur.

34 yorum:

  1. Bakalım incekmi .D::D:D:D

    YanıtlaSil
  2. İnmiyor Kardesim İnmiyor Krize Gircem Hiçbiyerde İnmiyor!!

    YanıtlaSil
  3. kurulum hakkında bilgi verseniz ?

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım herhangi bir kurulum gerektirmiyor. İndirdiğiniz dosyayı rardan çıkarın ve gta_sa.exe simgesine tıklayarak oyunu oynayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. windows 7 de çalışmıyormu :S
    benim sistem bilgilerim bu çalışırmı dual core işlemci 4 çekirdekli 3.06GHZ Ekran Kartı 2048 MB Ram 778 MB Kullanılabilir Bellek Windows 7 Premium 32 Bit

    YanıtlaSil
  6. Windows 7'de denedim çalışıyor. Sistem özellikleriniz bu oyunu rahatlıkla kaldırabilir.

    Ek bilgi:

    Bilgisayarınızın hangi oyunları çalıştıracağını öğrenmek için;

    Google'da "can you run it" yazıp http://www.systemrequirementslab.com/cyri girin ve oyunun ismini yazarak bilgisayarınızı test edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. windows 8 de açılırmı
    ??????????????????

    YanıtlaSil
  8. bırakın bu işleri mediaget te rar olarak iniyo hem hızlı hem tam bi şekilde şuan indirdim yarım saat fln sürüyo denemenizi tavsiye ederim win 7 kullanıyorum hemde

    YanıtlaSil
  9. yaw arkadaşım bi türlü inmiyor lütfen doğru düzgün link bulmanı taleb ediyorum...

    eğer ki bulursan şu adrese >>>>>>>> disney.channel5@hotmail.com <<<<<< yollar mısın şimdiden teşekkürler...! :)

    YanıtlaSil
  10. Adminin dediğini yapyıorum İnşallah olur...

    YanıtlaSil
  11. toprak kardes bi link atarmısın ?

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar ben indirdim sorunsuz oynuyorum lakin oyunun görev sesleri mevcut değil.

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler ama telsiz konuşmaları yok genede güzel özlemişim :)

    YanıtlaSil
  14. Parola istemiyor arkadaşım

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar heryerden denedim win 7ye inmiyor ya iniyo yüklenmiyo arkadaş açılmıyo kafayı yicem yaaa

    YanıtlaSil
  16. ya oyunu rardan çıkardım,exe'sine tıklıyorum ama açılmıyor.hiçbişey olmuyor napıcam?

    YanıtlaSil
  17. ballık kimi iniyor işte ama daha inmesini bekliyorum skymonk tan hızlıca indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  18. bakalım indiriyom inşallah açar

    YanıtlaSil
  19. win. 8 de inmiyomu yaaa

    YanıtlaSil
  20. sadece bunu indirmemiz yeterli oluyormu oyunu oynayabilmek için ?

    YanıtlaSil
  21. beyler bana biraz detaylı anlatın lütfen pcyle pek aram yokta rardan cıkramak falan ne demek ?

    YanıtlaSil
  22. turbobit ücretliminormal indirmesi

    YanıtlaSil
  23. Win 7 Şuan İniyor Bakalım Çalıscakmı .

    YanıtlaSil
  24. win8'de çalışırmı?

    YanıtlaSil
  25. turbobitten indirilmiyo

    YanıtlaSil
  26. admin dediklerinn hepsni yptım açlmıyor deamontools indrdim açlmyor yönetici olrak çlştrdım açlmıyor...win7 herşey var ama açlmıyor kafayı yiyiecemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  27. Beyler çok yavaş iniyor

    YanıtlaSil
  28. eywalah gardaş şuan sorunsuz oynuyorum rahatça hileleride yazabiliryorum o kadar siteden sizinki çalıştı saolun :)

    YanıtlaSil
  29. winrardan indirdi oyun sesleri eksik hiç bir mod yüklenmiyor winrardan dışarı çıkartınca çalışmıyor ve çok uzun sürede açılıyor bu arada 3 saatte indi...

    YanıtlaSil

Mailinize gelen linkten mail adresinizi onaylamayı unutmayınız!